~anda mau follow?? thanks yaa~~

Wednesday, March 2, 2011

khas untuk kalian

kelmarin, aku merayap2 singgah ke blog org. sampai kat satu blog. namanya, 

sambil aku baca entry dia yg bertajuk ' kenapa kakak pakai saya punya?'. telinga aku dihiburkan dengan satu lagu.. merdu je aku dengar. hati mula tepaut ngan lagu tu. aku ulang balik tengok blog dia semata2 nak dengar lagu tu. akhirnya, aku cari sendiri lagu tu. aku bukak 4shared, aku download. dan hari ni aku nak share dengan semua pembaca. especially untuk semua yang pernah bergelar sahabat aku... hayati la ye.. video ni siap ade lirik lagi.. khas untuk kalian. 

~sebiru hari ini~


p/s: video ni munkin kurang sedap dipandang, 
tapi lagunya yang sedap dihayati....

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------