~anda mau follow?? thanks yaa~~

Friday, March 4, 2011

apa endingnya?

Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu, boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama. ...

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama...

Atuk (the 1st boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tu...

Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ada kerja, kami dah membatalkan outstation tu...

Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya. .

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biasa.


Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kena pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak boleh temankan atuk.

Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi uruskan semuanya..





agak2 apa endingnya?? wakaka~~

6 comments:

  1. hahaha..lawak laa..xde ending camni.^^

    ReplyDelete
  2. empunya blog:
    tu r pasal~~

    lulu:
    sebab kita baca rasa happy. so happy ending~~

    ReplyDelete
  3. hahaha
    last semua habis kredit sbb ulang2 call. :P

    ReplyDelete
  4. al_hakim:
    >_<


    faradeeba:
    huhu tau xpe... yang untuk kedai topup~~ hehe

    ReplyDelete

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------