~anda mau follow?? thanks yaa~~

Tuesday, June 8, 2010

secret..

"a secret makes a woman woman"

ini ayat aku petik dlm cerita detective conan. faveret phrase Vermouth,makhluk jahat bg aku.....
phrase tu serba sikit mempengaruhi pemikiran aku..... disebabkan nak jadi woman r aku menyimpan suatu perkara yg bg aku amat r rahsia. sbbnye rahsia tu amat mengaibkan kisah sejarah selama aku hidup 20 tahun ni. kalu diikutkan rahsia ni ciput & simple je.. punyer r aku simpan rahsia aku ni sekemas2nya,,,,,
5 bulan disimpan,nak dijadikan cite boley jd pekasam..
tp disebabkan menyimpan rahsia ni effectnye sungguh memberansangkan,.
1) tahap ketensionan aku makin meninggi.. setinggi gunung everest
2) aliran hormon dlm badan x mencapai equilibrium... tahap estrogen & progesterone sume duk berterabor..
3) selama 6 bulan aku mcm xde life. gara2 menipu seseorang yg teramat sgt r penting dlm diri aku.....
4) sengsara woooo.....

tp sekarang ni rahsia tu da xde lg.. dengan bangganya dah pn dibongkar 3 minggu lps. terasa bebas dari sume beban.... so, phrase Vermouth tu mmg xley dipakai langsung r... amek masuk dalam tong sampah lg bagus!



-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------