~anda mau follow?? thanks yaa~~

Saturday, May 29, 2010

sahabat

arini aku bengang ngan sahabat aku.. dah r num hp aku dibagi ke org. n gambar2 aku sekali laktu ditunjuknya.. pastu dan2 org tu lak dok mengacau keamanan hidup aku. bertambah bengang la aku ble tbe2 dy mendeclare aku ni awek dy.. gila jadahnye.. tah makhluk mane tah tibe2 muncul nak ngaku aku ni awek dy.. kalau bleh nak mesej 24 jam lak tu.. gila psiko! terang2 aku ckp ngan dy yg aku x kenal dy n walaupun sape pn dy anak raja sekalipun xde makna aku nak jadikan dy balak aku.. last2 aku wat hp aku mood flight.. aman sket idop aku...


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------