~anda mau follow?? thanks yaa~~

Friday, May 21, 2010

BF..

ade org ckp setiap perhubungan tu bermula dengan persahabatan.....
dan dari persahabatan tu bertukar kepada yang lebih rumit...
ade jugak org ckp x ada istilah bestfren antara lelaki dan perempuan...

kisah aku ni pulak, ade r sorg member yg aku rapat... ktorg mula kenal 2tahun lepas. aku suka berkawan ngan dy, walaupun kdg2 mcm anak mak. tp dy open-minded. sume mslh aku dy tau.. sume mslh dy aku tau.. kira kamceng r... tp masalahnya skang ni, dy dah mula nak meminta lebih dari persahabatan. yang aku ni pulak, anggap dy besfren aku.. x penah pulak terlintas dlm otak aku nk layan2 jiwa ngan dy.... lagipun dy sendiri tau siapa dlm otak aku, siapa dlm hati aku.....

aisshhh! nak ditolak susah.. nak x ditolak parah...... aku bawak kemimpi je r.. mne tau dpt ilham jwpn......

tolak,xtolak, tolak, xtolak, tolak,xtolak, tolak, xtolak, tolak,xtolak, tolak, xtolak, to.............zzzzzzzz



-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------