~anda mau follow?? thanks yaa~~

Sunday, May 30, 2010

ragam..


hobi aku sejak 2 3 menjak ni, aku suka layan movie.. drpd cite malay ke english. english ke hindustan. hindustan ke korea. korea ke jepun.. sume layan r. nak layan movie ni plak, kalau sorg2 sure2 x menarik. so tgk r beramai2. bila da tgk beramai2 ni plak timbul r bermacam2 ragam... dari yg huduh sampai r yg ke double triple cemerlang.. so berdasarkan pemerhatian aku la ni, aku listkan senarai ragam2 org yg duk melayan movie.... daripada yg menyebabkan aku seronok tgk beramai2 sampai r rasa menjengkelkan..

1. jajan sure penuh depan mata
2. bermacam2 posisi semasa menonton (meniarap, duduk baring terlentang, baring sopan n etc...)
3. volume suara dibuka paling tinggi
4. paling best kalu nak gelak, takut n menangis, boleh buat beramai2...
5. paling membengkekkan, kalau tuan milik laptop yg dijadikan wayang mini tu boleh plak berbalas ym.... menanah hati tahan sabar.
6,7,8 n seterusnya aku x terjumpa lg.....

tp aku agak terkilan ngan ragam num 5 tu... kenapa r aku boleh terkena lebih dari sekali.....
perasaan masa terkena bila org buat mcm tu same r mcm kalau kte ngah syok duk tgk wayang ttbe ade mkhluk raksasa duk halang pemandangan kite.. rse mcm nak pgil je otromen ke spiderman ke, kasi musnah sama itu makhluk.... aish!!!!!


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------