~anda mau follow?? thanks yaa~~

Tuesday, April 6, 2010

kelawar...

suatu ketika dulu, ade sorg kwn suka panggil aku kelawar..
ngan alasan waktu mlm aku selalu berjaga.. waktu ptg lak aku tdo...
n skang aku masih mengekalkan ke'kelawar'an aku...
sure2 kul 11 mlm mata da mengantuk.. dari meja study amek beberapa langkah je da smpai katil..
empuk. tdo... tepat kul 1.30-2, aku terjaga.... masa tu tersangat2 r segar,,,

pastu ade beberapa probability benda yg aku akan buat
1. study concentrate gila
2. on9 khusyuk gila
3. pas semayang, tdo balik
4. berangan. sbb tiga2 perkara diatas x seronok nak dibuat

selesai benda2 dibuat, ala2 kul 5 6 7 8, mata start ngantuk balik... nap kejap...
bgun. mulakan hari seterusnya ngan happy.. walaupun esoknya mata da ala2 panda bear yg paling cute.. satu kepuasan kalu esoknya x rasa mengantuk lgsung. terasa mcm diberi energy tambahan...
itu rutin aku sejak 2 3 4 menjak ni...
tapi sahabat yg selalu panggil aku kelawar tu da xde lg nak panggil aku sang kelawar....
(tibe2 nak emo. ish!)

kadang2 terasa syok gak jd kelawar.. tenang! haha



-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------