~anda mau follow?? thanks yaa~~

Friday, April 9, 2010

sabun ilang ngantuk...

sehari sebelum berangkat pulang ke jb, masa tu waktu tengahhari ala2 nak ke ptg. aku ngah duk atas kerusi mengadap meja, sambil dgr lagu. menelaah ape yg patut.. tba2 dpt 1 msg.. from abg.. aku agak pelik. ape jadah abg aku anta msg tgh2ari buta.. aku bukak n baca... mcm ni la lebih kurang bunyi msgnya..


'salam, mau jd ejen sabun tahan mengantuk. sabun harga rm10 satu bar. modal serendah rm390, dapat 80 sabun, untung 410, modal rm 1110 dapat 240 sabun, untung rm 1290, modal rm 2550 dapat 560 sabun, untung rm 3050. repeat order hanya rm 250 utk 80 sabun.. senangkan.. berminat sila hubungi saya. pengiklanan di tv3dan tv9 untuk setahun.. peluang didepan mata.. jadi yg terawal....'




aku baca sekali aku abaikan.. byk lagi aku nak pikir. ni plak nk jd ejen..

lebih kurang 15 minutes lg 1 msg masuk.. from abg gak..


aku baca, 'ko xnk try ke?'


aku reply, 'tgklah dulu. tunggu wa blek jb' abg reply blek, 'bila ko nk balik?'


dalam hati aku, "bukanke aku da bgtau aritu aku nak balik"

pastu aku reply... 'wa blek esokle...'


bla3... aku stop msg...


then bila smpai jb, mlm, waktu kumpul beramai3, abg aku bwk kuar benda alah sabun tu....

mak aku menyampuk, "cuba ko try wa, mne tau berkesan"

aku pn nak sedapkan hati mereka2, ckplah "ok2,nnt wa try..."


tp masuk hari ke berapa aku kat umah ni seciput pn aku x try.... entah kenapa aku mcm kurg berkeyakinan ngan keberkesanan sabun tu... takut2 ade side effects... one day, kalu aku try n berkesan, aku hebahkan lg..... manelah tau tibe2 aku lak jd ejen.. haha





sesape yg penah try o mau try??




-TAMAT-

6 comments:

  1. saya penah try and ade sabun ni!hahaha... =p
    erm,nk kate berkesan ke x,bley la...tp xde la berkesan sgt sbb mariyanti ngn aina pn pkai bnde ni b4 pegi kelas tp dlm kelas dorng ckp dorng ngntok gak.sabun ni than 4 jam je kan.depends kt org jgk kot.huhu...

    ReplyDelete
  2. haha
    smlm aku try gak pakai...
    pastu tros over tdo.... kurg 4jam je nk ke 12jam,,, haha
    xmau r pakai lg... huhu

    ReplyDelete
  3. tgk org kot...meb aq try ok r...pastu die suh aq try...aq ckp aq nie ksi pape pon mmg x jln...virus aq nie mmg hbt...hahahaha

    ReplyDelete
  4. jibek,klo ngntok tepuk tgn!haha...rindu gler lah! :D

    ReplyDelete
  5. kalu jibek dlm kuliah kita mst gempak.. haha

    ReplyDelete

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------