~anda mau follow?? thanks yaa~~

Thursday, June 25, 2009

KISAHDIWAKTUPETANG

Walaupun ape yg korang da bace dalam post2 aku yang dulu mcm ala2 skema tapi 2 bukan realiti hidop aku. Tp,dsebabkan aku kena menurut perintah Sang Puteri, terpaksalah aku mengabdikan diri, tulis skema2 ni. Papepun aku sbg si penulis ni, org bley katekan aku ni cute. what eva la.. Yang penting aku seronok bekerja dengan Sang Puteri. Walau ramai yg mengatakan

"BODOH R KO NI!!!".

Tp 2 sume tidak mengganggu kredibiliti aku sbg si penulis.... Sebab kalu aku ni kurang pandai xkan aku bley lancarnye menguruskan blog mangkuk ni. Oooppsss.. Terlepas suda.. Ampun2.. hehehe

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------