~anda mau follow?? thanks yaa~~

Thursday, June 25, 2009

berita lunch

Hendak dikabarkan takut burok pulak rupanya. Tp dihebahkan jua..

Dengan ini diisytiharkan bahawa Sang Puteri akan dibawa ke utara semenanjung malaysia pada keesokkan hari bagi merealisasikan impiannya untuk bergelar pembuat ubat ubatan yang ternama..

Namun ape yang dirisaukan oleh Sang Puteri, bagaimana hendak diimport masuk dayang2 serta gundik2nya. Sedangkan di dalam yuran pengajian hanya 1 kepala yang dibayar dan dibenarkan berada di kawasan pengajiannya... Oleh kerana Sang Puteri telah dididik untuk berdikari sejak kecil, maka ini bakal tidak menjadi masalah kepada Sang Puteri. Apatah lagi si penulis akan memastikan yang Sang Puteri akan berjaya mengharungi hidupnya bersendirian selama 4 tahun...

Tapi mampukah Sang Puteri menongkah arus, menolak segala cabaran yang ada untuk menghadapi keseorangan hidop sedangkan Sang Putera yang bertakhta di hati nun berada jauh diibu kota bandaraya malaysia.. Sedang belajar untuk mengikuti langkah2 mahusia yang bermata sepet..

Huh, besar sungguh dugaannya...

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------