~anda mau follow?? thanks yaa~~

Monday, May 16, 2011

Yan dalam kenangan...

aku nak buat entry hari guru, tp aku postponed sekejap boleh? 
aku nak bercerita pasal keluarga angkat aku kat kedah nun...
mula dari khamis kelmarin, 12mei hingga semalam, 15mei,
 aku n 71 orang lg dari fakulti aku mengadakan Program Jalinan Komuniti 
kat Kampung Setar, Yan, Kedah. 
program yang berteraskan unsur2 berbakti kepada penduduk kampung tu diadakan selama 4hari 3malam  betul2 buat aku jatuh hati dengan suasana kampung yang dikelilingi sawah tu.
maklumlah aku ni anak jati johor. mana nak jumpa permandangan sawah bendang macam tu...
serius semua tu akan jadi kenangan terindah,,,
kalau ikutkan hati banyak lagi gambar nak diupload. 
dari start program sehinggalah ke aktiviti bermandi manda kat air terjun.
semuanya memori,memori,memori....
tinggal gambar yang menjadi penyambung memori....
tapi disebabkan badan n mata yang terlalu letih sbb terpaksa mengharungi perjalanan jauh Penang-JB,
so, lain2 gambar n cerita akan disambung pada lain hari ye.....

terima kasih ayah n mak di kedah nun...
lain hari boleh berjumpa lagi....




pesanan terakhir,
selamat hari guru juga kepada cikgu2 yang sabar mendidik aku sejak dari Taski Nurul Falah, ke SKUAAM, ke SSI, ke MRSM TGB, ke KMJ, dan juga pensyarah2 di Pusat Pengajian Sains Farmasi...
tak dilupakan juga cikgu2 tuisyen aku, sejak darjah 2.....
SELAMAT HARI GURU....



No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------