~anda mau follow?? thanks yaa~~

Wednesday, May 4, 2011

i'm proud to be johorean...

selamat kembali ke KISAH SANG PUTERI.. 
pagi2 ni bukan nak mengarut atau bukan nak membebel.. 
bukan juga nak bercerita pasal exam aku, takpun pasal tragedi kami ditipu agensi pelancongan, bukan juga pasal aku balik kampung kat muor semalam tapi banjir, n bukan juga aku nak bercerita pasal preparation untuk majlis perkahwinan abang aku. 
tapi sebenarnya aku nak bercerita pasal satu artikel menarik dekat facebook yang menawan hati n mindaku.. *ekk,apakah ayat aku ni?* 
aku malas nak bercerita panjang2, korang baca je segala yang aku sempat aku snap sebentar tadi....



*agak2 kecik silalah klik kasi beso ye..*


serious aku suka artikel ni. sampaikan aku share ke profile aku.... siyes SUKA!




bila aku baca yang ni je aku da tergelak, apatah lagi bila aku terbaca komen2nya.... 
kalo korang terasa nak baca komen2nya picit INI
harap enjoy sume ngan entry ni....







No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------