~anda mau follow?? thanks yaa~~

Tuesday, May 24, 2011

perpisahan ini



sekali dengar nak dengar lagi maknanya best la kan lagu tu.. 
so aku nak cakap kat sini, sekarang ni aku dalam mood suka layan lagu ni.
Perpisahan Ini by Aizat feat 1st edition...
jiwang tak jiwang la ye..
yang penting telinga aku suka dengor...

disini bermulanya pertemuan yang terakhir
kehilangan amat terasa dihati
mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
kuterima perpisahan ini

dulu kita satu jiwa satu impian
susah dan senang kita bersama
namun itu semua hanya sementara

hanya lagu yang menjadi ingatan..
hanya lagu yang menjadi kenangan..
seandainya masa itu kembali semula
inginku memiliki lebih dari itu

mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
kuterima perpisahan ini
perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
dirimu pergi  biarku sendiri

dulu kita satu jiwa satu impian
susah dan senang kita bersama
namun itu semua hanyalah sementara

hanya lagu yang menjadi ingatan
hanya lagu yang menjadi kenangan
seandainya masa itu kembali semula
inginku memiliki lebih darimu

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------