~anda mau follow?? thanks yaa~~

Sunday, October 10, 2010

10.10.10

arini 10.10.10...
memang 1 tarikh yg cantik. n ramai la dlm dunia ni yg berebut2 pilih tarikh indah ni utk buat something special. tp bg aku, kalaulah aku pilih tarikh ni utk buat contohnya wedding aku, rse mcm hilang da keistimewaan tarikh ni. sbbnya aku terpaksa berkongsi tarikh istimewa aku dgn org ramai. lebih baik aku pilih 1 tarikh yg semua org xmo pilih. barulah dtg keistimewaan tu.....=)


bermula dari tarikh ni, bila dikira2........ lg kurang sebulan je final exam. takut cuak seram gigil sume ade. tambah2 lg ngan byk yg belum cover.. ape2pun utk diri sendiri aku ucapkan semoga berjaya.. tingkatkan kejayaan kurangkan kegagalan....




-TAMAT-


No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------