~anda mau follow?? thanks yaa~~

Sunday, April 25, 2010

dy....

lepas 2 minggu cuti dari on9,akhirnya aku muncul balik....
kadang aku rase on9 ni x penting. tapi dalam masa 2 minggu ni aku rasa on9 tu sgt penting... lg2 bila internet r yg menjadi satu2nya cara aku berhubung ngan dy.. serius 2 minggu ni aku rindu bangat kat dy.....

dy, suatu benda/perkara/org/makhluk yang aku mula jumpa 4 tahun dlu.
sesuatu benda yg sentiasa mendiamkan diri,
tp memiliki senyuman dan pandangan yg boley menyebabkan segala ais di kutub utara selatan mencair...

dy jugak suatu benda yg buatkan hati aku sentiasa happy dan kadangkala buatkan hati aku rasa nak pecah dek kerana marah (pernah ke aku marah dy..)

dy, satu2nya benda yg perjaya buat aku lupa semua perkara lain...
tertutup abes pintu hati...
entah kenapa da cuba sedaya upaya utk buka kembali hati ke benda lain tapi x berjaya..

dy jugak benda yg sentiasa melekat dalam hati aku.. dah dikikis pn stil x berjaya. dah di'clorox' pn x luntur... cara apa lagi nak buang benda tu dlm diri aku pn xtau.....

nak je aku tunggu masa bila benda tu membuka mulut dan berkata 'aku benci kau'....
sungguh aku rasa aku sgt2 menantikan perkataan tu muncul dri mulut dy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

tah apalah dy ni.......

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------