~anda mau follow?? thanks yaa~~

Wednesday, March 31, 2010

copy and paste...

ini kisah di waktu pg.....
aku terjaga lewat. baru aku teringat aku lom edit pn assignment group....
aku bukak laptop. aku bukak file SHE 09/10. tugas aku utk group assigment kali ni, aku kne edit semua ape yg dyorg buat... maklumlah tiba2 kne buat asgment dlm bm, group aku lak ramai chinese... x apelah... kadang2 ilmu bahasa melayu aku ni kne digunakan gak..

intro,aku baca2 satu2... aku cuma kne edit sikit2,, biasa r tu salah tatabahasa sikit aku pn buat...
masuk ke isi, aku naik bengang. karena,sekte,supir.... alangkah bengangnya aku.. terang-terangan dicopy paste ngan mudahnya dri internet... n lg best dari wiki yang terang terangan bahasa indonesia... aku sabar lg.... aku edit lg...
pastu aku jmpa plak ayat pertama ngan ayat seterusnya menyimpang jauh... wahhh,, ini da meningkatkan suhu kemarahan aku...
aku cool down sat, aku sambung balik.... sampai ke references aku mngucap panjang.. mcm rubbish! ( bak kata dr. azmi)
last2 aku tutup laptop, aku g turun makan... walaupun keja mengedit tu aku kne siapkan by petang ni.... esok da due date... aahhhh, ape aku kesah masing2 pn buat cam nak dpt markah kosong je,,,

kesimpulan yg aku dpt masa jd editor sementara ni,amalan mengcopy paste ni jgnle diamalkan.. nak copy paste pn biarlah berhemah.. senang2 je kantoi....

(post ni tiba2 terlewat sket dri masanya,
sbb aku terlupa nak click button publish post.
sume gara2 ngah bengang. aishh...)


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------