~anda mau follow?? thanks yaa~~

Monday, April 25, 2011

happy birthday kawan..

tahun tahun sebelum ni aku tak pernah lupa nak wish birthday seorang sahabat. asal tiba je 25hb april, aku dah sedia dengan wish dan segala hal lah. masa tu lah aku rasa hari paling bahagia kat dunia. bertahun tahun dah aku buat,  tapi hari ni, bukan aku segaja nak lupa ataupun malas nak wish. tapi aku dah takde sape nak diwishkan. kepada encik sahabat. pemergianmu amat dirasai. semoga kau sentiasa tenang dan sejahtera disampingNYA disana.
insyaAllah kita akan bertemu disana, kerana kau adalah bidadaraku......

tak lupa juga kepada semua yang menyambut kelahiran hari ini, happy birthday diucapkan.
semoga tahun yang mendatang lebih baik daripada tahun sebelum ni....



*yeah,terasa jiwang sebentar lepas berjaya menjawab exam 
organic chem dengan hampeh. hancussss*


No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------