~anda mau follow?? thanks yaa~~

Sunday, March 13, 2011

entry pendek

awal2 pagi ni aku sekadar nak buat entry pendek...
tp sebelum tu aku nak bgtau ayat2 utk entry ni mungkin agak pelik,
sebab harap korang paham bila mata & otak tak berehat selama hampir 24jam...

ini yang aku nak cakapkan pagi2 sejuk ni, 
kepada semua kawan2 aku, aku sayang korang semuanya,
kawan lama atau kawan baru,
semuanya sama, 
tp selagi aku berkawan ngan korang, aku sayang korang sgt2...
mungkin jarak masa n persekitaran yang buat aku berubah,
dan semestinya kenangan dulu tak sama dengan apa yang kau rasa sekarang bila kita bersama,
tapi kau tetap kawan aku. 
dan aku tetap sayang kau selamanya...
jangan sekali2 ingat aku da jumpa kawan sehebat kau!
mungkin ada, tapi kau tetap kau...



*rabbit n monster akan bersahabat
 untuk selamanya*





No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------