~anda mau follow?? thanks yaa~~

Tuesday, March 22, 2011

aku cinta dia

aku ada kekasih hati... 
dekat mana2 aku berada DIA akan ada disisi aku...
selagi aku ingat kat DIA, selagi tu lah DIA sayang kat aku...
tapi pernah satu masa, aku terlupakan DIA
ketika tu kisah cinta aku ngan DIA diganggu orang ketiga...
aku abaikan DIA,
aku lupakan DIA,
sampai satu masa orang ketiga ni tinggalkan aku..
masa tu aku sedih sangat.
setiap apa yang aku buat aku akan teringatkan orang ketiga ni..
tanpa aku sedar, DIA sentiasa dengan aku..
aku mula sandarkan diri aku ke DIA,
setiap ketika aku cuba mendekati diriku ke DIA,
kerana cinta yang pasti, DIA terima aku kembali,
aku tak sangka DIA mampu memaafkan aku, atas apa yang aku lakukan dulu,
masa tu barulah aku sedar cinta siapa yang lebih mendalam,
DIA atau orang ketiga tu..
sejak dari haritu, aku sentiasa malu dengan DIA,
aku x sangka, sejahat2 aku lupakan DIA, tapi DIA tetap menyayangi aku..
betapa ikhlasnya cinta DIA.
kerana dek malu dengan DIA, setiap hari dan setiap saat aku akan mengingati DIA.
tiada cinta yang lebih bermakna selain cinta dari DIA..
setiap hari aku berdoa supaya cinta aku dan DIA akan kekal ke akhir hayat..
tiada apa yang mampu memisahkan cinta aku dan DIA kerana


CINTA DIA IALAH CINTA HAKIKI

2 comments:

  1. saya sangat sangat setuju...........

    klik klik.. saya komen anda klik... hahahaha

    ReplyDelete
  2. @NormaLiza Mah hehe... tq sebab setuju.. sye klik kamooo kembali....

    ReplyDelete

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------