~anda mau follow?? thanks yaa~~

Monday, February 21, 2011

keindahan ciptaan tuhan

harini aku nak bercerita pasal keindahan ciptaan tuhan. minggu lepas, hari sabtu, 12hb feb, tepat 8pg aku, kawan aku, kawan kawan aku, senior aku, senior kawan aku, senior kawan kawan aku, junior aku, junior kawan kawan aku dll bertolak ke hutan rimba teluk bahang (rasanya betul nama ni).
perjalanan yg mengambil masa lebih kurang sket drpd 1 jam, menyebabkan semua org lena dalam bas. tapi disebabkan aku duduk belakang sekali, aku x dapat tido. melambung2 aku kat dalam bas tu. ditambah pulak jalan roller coaster.. so,nak dipendekkan cerita, sampailah kat tempat tu..

kalau nak bercerita dalam bentuk tulisan, mungkin org yang baca akan bosan. so aku letak gambar2 sampingan. dan gambar2 tu la yang banyak membuktikan betapa indahnya ciptaan tuhan...+_+

gambar 1: kami berempat+si photographer kecil. itupun setelah 2 org jd mangsa buangan..

gambar 2: sebelum pembuangan mangsa aka ahi n aqmar...

gambar 3: jungle trekking. perjalanan yg boleh ambil masa sekejap jadi lama sbb masing2 seronok nak mengambil gambar. 
task sblm masuk hutan: mesti ada muka sendiri dalam semua pic. pemenangnya??

gambar 4: ok, senyum dulu... keindahan ciptaan tuhan yang pertama. 



gambar 5: keindahan ciptaan tuhan yg kedua. yang ni korg nak gelak puas2 pun xpe. sbb aku sendiri setiap kali tgk pic ni aku akan tergelak. cun sgt!!
 yg teramat pelik apa la yg aku ngah buat sebenarnya. n kenapa la cik photographer tu snap masa ni...
kantoi r aku ni cun...^_^

gambar 6: akhirnya sampai ke TAMAT. walaupun penat+lapar+dahaga+segala2nya,
tapi gambar jugak yg penting. peacee....

gambar 7,8,9,10,11..........∞ 
aku malas nak edit&upload kat sini... kalau nak tgk juga, dail 250468 utk pertanyaan lanjut.
mungkin anda akan dilayan atau pun bunyi tuuut...tuut..tut.. yang  layan anda..
akhir kata, pharmaliday 2011 dalam kenangan....
trimas sudi membaca...
^_^ 


 p/s: sila klik pic utk besar bg  insan2
yg mempunyai rabun yang ekstrem...
thanks pic from k.ya+sikecil..

2 comments:

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------