~anda mau follow?? thanks yaa~~

Friday, February 11, 2011

aku dan followers

ramai org cakap bila ade blog kita wajib buat entry tiap saat. kiranya blog mmg sentiasa dalam otak r. kalah balak@awek. tp bagi pendapat aku,x perlu entry tiap2 masa sedangkan entry mcm hampeh. lagipun aku ni pulak dilahirkan bkn utk jd insan berjiwa penulis. aku menulis utk keselesaan. bila nak, aku tulis. dan bila xnak aku x tulis. nak2 pulak dengan aku yg tiap2 saat nak pikir assignmentnya lagi, kuiznya lagi, labnya lagi, meetingnya lagi, kwn2 aku lg, family aku lg, dia lagi, diri aku sendiri lagi, n mmg 24 hours la otak aku ligat berfikir. *kalu tak berfikir,da mati la gamaknya. huhu*

tang followers plak. ade org tersangatlah kesah dengan bil followers dia. kira macam kalau followers dia beribu, kira puas r tu.. aku pulak barulah sejak 2 menjak ni berjinak2 nak follow org. lagi2 yg x berapa dikenali. tp aku follow org pun bukan main taram je. aku follow bila aku baca blog dia, aku suka, aku baca the next entry. tp bila da sekali baca buat aku menyirap sumpah x bukak lg. lagipun buat apa nak stress2 dengan dunia blog ni. jadikan dia hobi yg mengembirakan. yg penting bila tekan button PUBLISH POST, hati jadi puas. walaupun hanya sekadar menulis,

assalamualaikum. aku xde idea nak tulis apa [titik]

yang penting hati suka..=)
tp bg org yg sudi jd follower aku,aku akan cuba sedaya upaya aku utk rajin2kan diri lawat korg. tp bila ade senarai blog korg kt tepi ni, kiranya korang da mmg dalam jiwa aku...hehe

last sekali, mungkin org akan jd x suka bila baca entry aku kali ni. aku bukan nk melekehkan org,tp aku melihat,aku fikir, dan aku menulis. inilah hasilnya.... maaf dihulur di pagi jumaat ini....

sebelum aku buat ayat2 penutup, ade 1 statement yg aku suka. encik hosni yg kenalkan kat aku...

"no decision is a decision" 
                                                                     -donald trump-


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------