~anda mau follow?? thanks yaa~~

Wednesday, January 19, 2011

entry utk bit


Persahabatan yang sejati akan membawa
 kerinduan yang abadi..



masa aku post entry ni, aku tengah rindu seseorang. sebab tiba2 aku rasa jauh dari dia. tak macam dulu. susah senang sentiasa bersama. agaknya boleh ke burung ni terbang ke dia untuk sampaikan kata hati aku. aku rindu dia. walaupun cuma setahun bersama tapi 

our friendship never die

bit,aku rindu kau!


A memory lasts forever, and never does it die. 
True friends stay together and never say good bye.

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------