~anda mau follow?? thanks yaa~~

Tuesday, January 11, 2011

aku rindu korg...

rasanya belum terlambat lagi aku nak mengucapkan selamat tahun baru 2011... walaupun arini da hari ke 11 bulan 1 tahun 2011, tapi bagi aku setiap hari tahun baru... sebab azam aku tiap2 tahun sama. dan ini bemakna azam aku tiap2 hari pun sama. kesimpulannya hari baru tahun baru. tamat kat sini pasal baru. aku nak bercerita pasal facebook. setiap hari aku bukak fb benda yg sama. setiap jam aku bukak fb benda yang sama. yang paling aku menyirap, masa dekat nak exam tu la rasa nak ketagih tahap heroin ngan fb ni. masa cuti xde plak aku nak mengadap muka buku ni.. jadinya,sempena tahun 2011 ni, aku tambah sikit bilangan azam aku. aku nak kurangkan ketagih online. lagi2 cik muka buku tu. tapi macam lah boleh. kalau tak layan fb, aku bukak kshow, maklumlah baru2 nak terlibat ngan kpop. tapi aku akan usahakan juga azam aku yg satu ni berjaya.. dan pejam celik tiba2 aku terbaca

Facebook will be permanently deleted by March 15, 2011


komen aku:
1. bagus!
2. bagus!
3. bagus!
4. bagus!
5. bagus!
6. ....ala..............

dah masuk ke 6 tu aku pikir balik. susahnya lah nak berhubung dengan semua org balik. xdelah nanti aktiviti2 tag mengetag org ni. penat2 aku tambah koleksi kawan sampai 8++, boleh pulak nak mansuhkan...
apa2 pun aku tak kesah. ada pun xpe,xde pun xpe... yang penting aku tau kawan yang baik ialah kawan yang sentiasa berada disisi kita. walaupun  dia takde fb.. tiba2 aku rindu kawan2 aku......... dari zaman tadika, sekolah kebangsaan, sekolah menengah, matrik....... 


Kawan2, aku rindu korang.. 
korang rindu aku????





2 comments:

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------