~anda mau follow?? thanks yaa~~

Friday, December 24, 2010

kembali ke zaman lepas SPM


sebelum ni ramai yang dah cakap2 yang tahun depan semua mahasiswa&mahasiswi bakal bercuti panjang. aku mula2 nak percaya pun 50/50. sampailah keluar kalendar ni.... klik gambar utk lebih jelaswah3... cuti sem depan dah macam holiday pas SPM...  lebih kurang 4 bulan berholiday... ape nak buat?? keja? duk rumah? enjoy sakan? tak terjangkau otak aku nak buat ape... tunggu je lah...  kalau dulu, lepas SPM, memang aku enjoy sehabisnya. x pikir nak kerja, xpikir buku.... tapi untuk cuti akan datang ape aku nak buat. mau berkarat otak aku nanti... yang penting aku kena memastikan sem 4 aku berjalan lancar supaya ia tak mengganggu cuti panjang aku..... 
jenguk juga kalendar 2010/2011

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------