~anda mau follow?? thanks yaa~~

Sunday, December 19, 2010

bertukar wajah

tahun hijrah dah bertukar angka. tahun masihi pun menunggu detik untuk bertukar angka. org sekeliling aku pun ramai yang dah berubah. semuanya disebabkan peredaran masa. dengan ini KISAH SANG PUTERI pun nak bertukar wajah. tapi sebenarnya aku masih membuat eksperimen mana satu background yang sesuai. kalau yang ini aku rasa sesuai,tahun depan lah baru aku sibuk mencari yang  aru. tapi kalau yang ini ok, selamatlah hari aku  esok. btw, aku tetap rindu dengan wajah aku yang lama... selamat tinggal yang lama. selamat datang yang baru..


No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------