~anda mau follow?? thanks yaa~~

Monday, August 9, 2010

hari menjadi tua...

rasanya lom terlambat utk aku wish diri aku sendiri....

selamat ulang tahun azwa........
semoga umur ke 20 mematangkan anda dlm kehidupan........








ini hadiah drpd geng akuu... 9 org sumenye....
thanx arina, ahi, farah, ainaa, nad, nadia, mary, syakira n mimi.......
frame ini sgt cantik n amat bermakna drpd korg....


yg ats dri rum8ku skang n yg bwhni plak dri ex-rum8ku....
thanx nasrin n FBI...
bila aku nk mkn aku ingat korg.....


uh
ok,yg ni plak aku dpt dri senior aku.... dy ni badan je kecik. tp bila bercakap mcm kapal terbang. klu x stopkan smpi bila2 r x berhenti... huhu.. sorila k.ika,termengumpat lak kt sni...^_^

oppsss,terlupa. kredit diberikan ke juniorku.. fabriyanti yg da bg aku kek.... thank junior! pic xdpt disnap coz da selamat masuk perut kami semua....=)

dri kwn sekuliah.... dyorg bg pn masa aku jaga booth pharmatrade mase convo...
thanks both!


terimas juga diatas hadiah rantai ini.... saya sgt suka........^_^


yg ini mmg mantap r... kawanku terjumpa keratan akhbar ni dlm utusan..... terasa nama azwa itu terlalu fames..... wakaka!


n pada saat ini saya masih menanti hadiah drpd sahabat baikku... katanya mau melawatku kt penang,..... bilakah agaknya?? huhu...... saya amat rindu dkt dia.....



-TAMAT-



No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------