~anda mau follow?? thanks yaa~~

Friday, July 30, 2010

sambung cite...

terasa lama x update blog ni... sejak2 bergelar student tahun 2 ni,sebuk je memanjang... dengan kelas dri pagi ke ptg.. lab report... meeting persatuan.. koK.... semuanya terasa serabut dlm kepala otak ni... lagi2 bila laptop terpaksa dihantar ke pusat pemulihan. tu r mak dah pesan ngadap laptop berpada2. skang ni terasa aku pulak yg patut dihantar ke pusat pemulihan.. huhu
mcm yg aku ckp dlm posty sblm ni, yg aku nk sambung cite aku....

sbnrnye mcm ni...
aku bukan x suka nk berkawan o keluar dgn lelaki,tp disebabkan satu kisah lama tu yg membuatkan ade sedikit rase menyampah ngan segelintir lelaki ni. lebih2 lagi lelaki yang boleh dikategorikan sbg seorg lelaki yang 'mengada2'. lagi r aku rasa meluat. rasa mcm nak sepak laju2 je...
lagi satu. aku dpt rasakan aku ni x dpt nak balancekan diri bila seorang lelaki @ buah hati ade dlm hidup aku. aku penah jatuh disebabkan lelaki. then apa salahnya kalau buat masa sekarang ni aku tumpukan diri aku kt study dulu,pastu bru pikir benda2 sampingan.. masa depan aku,aku yg kena handle dan aku juga yg patut melukisnya. dan aku x akan benarkan ade benda yg boleh merosakkan masa depan aku..
walaupun org kate bila ade someone special ni,hidup kite akan sentiasa happy, kite akan sentiasa ade tempat mengadu... tp tidak pada aku. selama ni pun aku mampu je hidup tanpa mereka. yang penting aku masih ade udara disekeliling aku.. aku masih ade air utk diminum. dan aku masih ade mak ayah yg amat sayangkan aku n kawan2 yg sentiasa buat aku tergelak.... mungkin 1 hari nnt persepsi diri aku terhadap lelaki akan berubah. tp buat masa sekarang ni biarlah macam ni. sbb aku tau ape yang berlaku sudah ditentukan n DIA amat mengetahui ape yg terbaek utk diri aku....

rsenye aku dah terlebih mengarut ni.... berbalik ke kehidupan tahun kedua aku sbg budak pharm.. yg aku bley katakan, ketensionan melandaaa........


-TAMAT-

2 comments:

  1. owh, ada sejarah hitam ka?
    apa kata kau spesifik kan part tu.

    ReplyDelete
  2. huhu.... x mampu r aku nk spesifikkan lg.... biarlah rahsia... haha

    ReplyDelete

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------