~anda mau follow?? thanks yaa~~

Thursday, June 24, 2010

hati n love

tbe2 aku teringat seorg rakan lama.. sngat lama aku x jumpa dy. sejak2 tamat zaman persekolahan. sejak2 berpindah rumah... terfikir jap aku,dimanakah dy skng? masih sihatkah dy? yang aku masih ingat kali terakhir aku jumpa dy,dy ckp,

'walaupun kita jauh,tp dlm hati kita dekat.'

tp sudah berapa tahun aku x pernah tau kabar berita dy.. penah n selalu gak aku merisik cerita kt kawan2 aku. tp sumenyer x penah tau dimana dy kemana dy....
sbg kawan,aku mendoakan dy selamat walau dimana dy berada.. cpt r roger2 kami ni... kami da rindu bangat......

n kalu org bercakap pasal hati je mesti org akan bercakap pasal bentuk love. yg aku kesian kat kanak2 r. mcm aku masa kecik,bila cakap psl hati je mesti mak aku tunjuk bentuk love. sampai bila aku blaja digestive system,excretory system,, xde r plak ckp hati tu bentuk love.. bahkan bila blaja dlm immune system pn gambar hati bkn gambar love...
so,adakah love itu dtg dari hati?? tepuk dada tanya selera....







No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------