~anda mau follow?? thanks yaa~~

Wednesday, May 19, 2010

wish yg lambat


belum terlambat lagi rasanya utk aku wish selamat hari guru...19-16=3 hari je lewat.. huhu...
so kepada cikgu2 aku yang pernah ajar aku dari taski nurul falah>s.k. ungku abdul aziz majid> s.m sultan ismail> mrsm tun ghaffar baba> kolej matrikulasi johor> school of pharmacy, usm.... termasuklah cikgu2 tuisyen aku yg dari aku darjah 2....

semoga ilmu yg dah disampaikan kat aku ni berjasa kat aku dan berjasa ke semua orang... thanx cikgu!


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------