~anda mau follow?? thanks yaa~~

Saturday, May 15, 2010

perempuan gila...

2 hari lepas,lebih kurang kul 2 pg ade sorg lelaki call aku bertanya khabar... dlm keadaan separuh nak tertido aku layankan gak.. sbb masa tu pn mmg aku ngah landing bersedia nk tdo... almaklumlah dulu kami penah rapat sekejap. so sbg sahabat aku layankan kejap perbulan yg mengambil masa lebih kurg 10 minutes....

n td, ondway aku nak tdo aku msg dy, bertanyakan problem yg dy penah cerita kat aku dulu... masa dy call aku aritu aku lupa lak nak tanya...

lmbt dy rep.. aku x kesah sbb mungkin dy dah tido. then 5 minutes mcm tu 1 msg masuk. bukan dari num yg aku kenali. aku baca, bla3... rupa2nya dari org tersebut.. mls aku nak tanya byk pasal num tu. kami teruskan mesej... tp agak pelik cara dy reply...tp ape aku kesah,mungkin lepas beberapa bulan aku kami x berblas mesej, dy dah bertukar gaya me'reply'.. huhu
n entah kenape dy bley kata dy sendiri lupa ape masalah yg dy cite kat aku dulu... gile ke ape.. padahal dulu beria2 dy cite kat aku yg dy ni kne main ngan pempuan..... musykil2..
selang bape mesej pastu, dy rep msg aku ngan ayat ni..

"em yg sbnanye sy ny gf yg awk msg 2..mmg rmai yg kco die xtwu r npe,, ade yg fhm n xrti bhse pn ade gk,awk cne ea??"

wow,x sangka da berawek rupanya makhluk itu.... dgn segala hormatnye aku reply mesej dy..

"owh ic.. patot r mcm lain je.. btw,sye xtau pn yg dy tu da ade awek.. n xde niat sye nk kacau dy ataupun anda.. thanx sbb bgtau ea.. lg 1 kemsalam kt shbt sye tu.. k nite^_^"

tak lupa aku nk bg dy senyuman nite aku... pas aku reply msg tu, aku pikir balik. aku ke yg kacau bf dy... hehe,pempuan2... ape ke gila aku nak kacau bf dy.. n buat pengetahuan dy pn, aku xpenah mesej org yg berlainan gender ngan aku ni, melainkan mereka yg start dahulu ataupun dlm keadaan yg mat terdesak.... aku lom se'desperate' dy r nak cari laki....


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------