~anda mau follow?? thanks yaa~~

Wednesday, March 24, 2010

fire drill 2.....

smlm, abes 1 beban dlm kepala.. presentation utk subjek communication...then mlmnye aku terpikir r nak merelease tension tanpa buat ape2 sebarang kje.. so, dlm kul 11mlm, aku da start landing katil... sambil2 bce note blood preparation, tah bpe saat pas tu aku pn terlelapkan mata....
kroh2.... tbe2 aku rse panas... aku bgun.. tgk katil sebelah xde org. at the same time aku terdengar bunyi siren+loceng.... huhu, fire drill lg.. aku tgk ke tingkap... org2 jbtn keselamatan da ramai.. pastu aku terpikir, mse first fire drill, org yg x turun bkannye kne pape pn....
dengan mata yang separuh nak tertutup balik, aku tgk jam. kul 1.15..... then aku amek keputusan,sambung tdo... tp ngan keadaan yg panas mne ley tdo... aku baring2 tergolek je r atas katil.... aku tutup muka aku ngan bantal... tah bpe saat ke berapa minute tah, rum8 aku blek....
aku bkak kipas blek... aku bajet nk sambung tdo...

pusing punya pusing aku x tdo2 gak... last2 aku bgun sambung wat kje....
sbnrnye aku nak bercerita betapa 'jual ikan'nya rum8 aku ni......
1. dy turun tanpa kejut aku, sedangkan mase tu dy lom tdo....
2. mgkin niat dy baik xnak kacau aku tdo. tp yg aku musykil,nape kipas dy ley tutup.. dy xtau ke betapa panasnye penang ni....
3. byk lg sebenarnya yg jd sebelum2 ni... tp mls kot nak bercerita...

next sem new rum8 hopefully....


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------