~anda mau follow?? thanks yaa~~

Thursday, February 4, 2010

menunggu subuh....

kul 5.40pg.....
mata aku stil segar pas abes wat report pharmaco,,,,
nak sambung wat report PNS, otak aku da x mampu nak berfikir ngan cemerlang...
bkak fb,bape ciput je yg on9......
nak tdo takot terlajak subuh......
last2 ni la kje aku.....
sambil dgr lagu aizat.......
xtau nak tulis ape sbnrnye....
otak da berkarat,,,,,,
tp,ngan jujurnye aku ckp sem 2 ni otak aku mcm nak pecah....
ngan lab 3-4 hari seminggu,berdebuk2 nota yg nak kne hafal......
n dgn jayenye aku dpt mengurangkan mse aku berpoya2 kat queensbay....
kalu sem 1,sebulan confirm muka aku ade kat sne 3-4 kali sebulan.... smpaikan x penah2 tertinggal aset brg yg terpenting, aku ley tertinggal kat situ.....
akibatnya, tiap kali mak aku call, mst pesan "kalu kuar blek b4 mlm.... jgn suka2 sgt.... study btol2....."
ble ayah aku lak call "duit ade lg kan.. ayah x msukkan.... study btul2.."
ble abg aku lak call "ko jgn asyik nk kuar je.. ko tu pempuan...aku sbg abg bertanggungjawab,.."
dlm hati aku... 'kerek tol abg aku ni' haha
tp ni r hakikat hidup aku......
yg klakanyer penah skali mak n abg aku pesan, "kalu nk cri bf tu bia pndai,blaja elok... senang masa depan...."
padahal secebis pn aku x penah pikir pasal tu.....
lg2 sejak2 kecewa ni... hahaha
tah jauh aku da melalut ni....
aku cme nak bgtau sem 2 ni aku sgt3333 bz....
ble da bz mula r tension.. ble da tension mle r start nak makan banyak.. ble da mkn byk, berat lak naik....
n skang ni dlm usaha nak menurunkan blek 4kg yg da nek tu.... bengek btul berat ni... sesuka hati je nak nek tanpa kebenaran aku.... huhu

subuh lg setengah jam............
mata aku da start ngantuk......
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

sebelum tu aku nk tunjuk antara2 formulation yg berjaya aku wat mse lab dosage......


cubic masing2..... alatan masing2....


da mcm alatan nak memasak lak......



extemporaneous exp........
buat n anta on d spot........


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------