~anda mau follow?? thanks yaa~~

Wednesday, August 12, 2009

borak kosong

dy: buzz

aku: assalammualaikum......
aku: hehe

dy: waalaikumslam..
dy: nak tarikh lahir jap leh??

aku: ???
aku: bday?
aku: nape?

dy: nk tngok rahsia tarikh lahir
dy: hehe

aku owh..
aku: 6/8..
aku: nati bgtau ape rhsianye....
aku: huhu

dy: nombor akar ; 6(logam)
dy: ini adalah nombor untuk terus wujud atau hidup
dy: '6' mengawal harta benda dan kekayaan
dy: sangat bersopan tetapi mempunyai citarasa yg tinggi dlm kehidupan
dy: '6' akan berjaya dlm karier seperti pendidikan,kerja seni dan keagamaan
dy: individu ini akn menjadi popular dlm masyarakat
dy: perkara negatif pula ialah individu ini suka berbangga dan tidak akan mengambil kerja mudah
dy: individu ini tidak akn mendengar kata org lain selain org atasan tetapi mengambil berat tentang org bawahan
dy: tuah tiba selepas umur mencecah 45 tahun
dy: ok 2 saje..
dy: huhu

aku: haha

dy: kene x??diri sendiri je yg taw ok

aku: ble bce dri atas ke bwh wat nk gelak je...
aku: haha
aku: ade r yg kne sket2...
aku: hahaha
aku: tp knape tua sgt dpt tuah 2???
aku: lme giler nk tunggu,,

dy: haha,,
dy: nasib la...
dy: saham naik bila dah tua kot..
dy: kihkihkih
dy: farhana pulak
dy: cepat sket

aku: dah tua bru nak nek saham wat ape... rugi je kot..
aku: huhu
aku: jap2...

dy: rugi ape....2 sume kesimpulan Dr.azizan osman
dy: yg kat tv duk tnjuk kpala 2..
dy haha

aku: name dr. tu cam slalu dgr....
aku: tp mke xtau r plak...
aku: org mne r tgk tv kat sni..

dy: ala...muka tembam2 2...

aku: farhana nyer 15/11

dy: yg slogan 1 seminar 1 malaysia...dapatkan 100000 tiket percuma

aku: owh....
aku: tp bley caye sgt ke ni???
aku: hehe

dy: nombor akar; 9 ( kayu )
dy: sngt optimistik dan berfikiran terbuka
dy: suka nampak cantik
dy: sangat beradab
dy: pintar, peka dan sensitif
dy: '9' tahu bila dan bagaimana untuk menyerang dan mempertahankan diri
dy: bagus dlm memenangi hati org

aku: ceh.....

dy: melakukan kerja dgn cepat dan berkebolehan dlm kerjanya tetapi bukan dlm terpeinci atau khusus

aku: btul2 wat org nak gelak r...
aku: haha

dy: individu ini tidak mengambil berat org bawahan
dy: luaran nampak kuat tp lembut didalam
dy: seorang yg emosional
dy: di kemudian hari individu ini tidak akan mempunyai ramai kwn dn akan kesepian
dy: tuah akn dtg di pertengahan umur iaitu 35 tahun keatas
dy: itu saja..

aku: hoho...
aku: nti2 aku save...
aku: bia jd ingatan selame2nye..
aku: hehe

dy: statement luaran nampak kuat 2 mmg best pasal ana nmpk cam gangster

aku: nak tarikh lg???

dy: hahaha
dy: sapa pnye lak??

aku: mmg nmpk brutal pn...
aku: hehe
aku: ade r..
aku: my fren..
aku: nk tak?

dy: tp dlm lembut katanyer..
dy: hahah
dy: bak je slagi ak x ngantuk ni...
dy: huhu
dy: ingat elemen masing2..
dy: logam , kayu
dy: ak lak elemen api..
dy: huhu

aku: tu r benda ni wat kte gelak je... hehe

dy: ada harapan jadi hokage la nti..
dy: kihkihkih

aku: api tu panas baran ke?
aku: hehe

dy: yup

aku: da agak da....
aku: tp logam tu cam keras kepale je,,,
aku: hehe

dy: tp yg paling best akn berjaya dlm masyarakat sebelum umur 30..

aku: nah ni tarikh lg...

dy: hahaha

aku: 25/4

dy: 1990 gak ker??

aku: yap2..

dy: wah3...
dy: sama ngan aku...
dy: elemen api
dy: kui3
dy: nombor akar '3'
dy: aktif dan berpandangan jauh
dy: sorg yg taw dan faham apa yg dia kehendaki
dy: berkebolehan dlm membezakan perkara baik dan jahat
dy: mempunyai kebolehan dan berbakat
dy: boleh jadi kaya dan berharta

aku: berbakat????
aku: haha
aku: kaya.... best3....
aku: hehe

dy: individu ini akan berjaya dlm masyarakat sebelum umur 30 thn
dy: pkara negatif ialah boleh menjadi terlalu agresif
dy: tidak penyabar dan cepat panas baran
dy: individu ini mengambil mudah sesuatu perkara dan tidak munasabah
dy: kadangkala seorg yg nakal
dy: suka berterus terang dlm berkata kata menyebabkan terdapat turun naik dlm perhubungan

aku: ish... nakal2 yg susah ni....

dy: sekiranya perhubungan ini tidak dijaga dgn baik ianya boleh menyebabkan keretakan dlm perhubungan dan berlaku kekejaman

aku: hehe

dy: nakal la best..
dy: hahaha
dy: besday pakwe la 2...
dy: hahahha

aku: hahahaha
aku: sje nak tau...
aku: hehe

dy: kene x 2??
dy: huhu

aku: lbey kurang r...
aku: ade sket2....
aku: haha
aku: so kne jge baik2 r..

dy: kihkihkih...

aku: kalu x kekejaman berlaku,,,,
aku: haha

dy: hanya org 2 sndri je yg tawu diri dy cmne..
dy: ha tawu pon...ak pon kne berhati2 ni,,,kne jge leklok..kg kekejaman berlaku lak xbest la nti,,,,
dy: kihkihkih..
dy: pape pon xpe r..kg leh kaya n bjaya seblum umo 30..
dy: huhuhu

aku: ceh,,,,
aku: xpe2..
aku: dy da berjaye aku lmbt sket xpe...
aku: haha
aku: kang da kaya share2 r ea..
aku: hehe

dy: biasa la kn saham nek bila da tua le ktekn,,,
dy: huhu
dy: klu nk share kg kne tari krdt 50sen..mne buleh..
dy: hahaha
dy: tpp kat kdai kn sng,...

aku: ksian gler aku...
aku: da tua bru saham naik...
aku: hahaha
aku: ala 50sen pn kedek ape?
aku: hahaha

dy: xde 50 sen xcukup singgit 2....
dy: xcukup singgit xleh bli nasik

aku: yek eley....
aku: duit ptptn mst byk lg....
aku: haha
aku: xpun mara...
aku: haha

dy: dia je yg dapat sume 2 ..
dy: ak ne ade...
dy: huhu'
dy: sian tol aku..]

aku: huhu
aku: aku pn mampu kesiankan ko je...
aku: hehe
aku: mmg xdpt pape pinjaman ke?
aku: peliknye...

dy: biasa la..
dy: elemen api mmg pelik pon..
dy: aku cakap yg aku ni ultraman de 5 org je yg caya,,
dy: lain sume xcaya

aku: ko ckp mcm tu aku pn x caye...
aku: hahaha

dy: hg xcukup gila lg nk caya cakap aku..
dy: huhu

aku: hehe
aku: so org yg caye tu da 100% gila r...
aku: hahaha
aku: gila btul r..
aku: hehe

dy: blaja fizik combine ngan addmath spe la yg x gila..
dy: huhuhu
dy: nasib la ade yg nk join gila bersama
dy: kihkihkih

aku: lorh....
aku: biase r tu...
aku: mse spm aku amek x gila pn...
aku: hahaha
aku: lain r amek bio+fizik....
aku: haha

dy: bio + fizik nk buat apa
dy: bionik??

aku: biotech kot....
aku: huhu
aku: aku sndri pn x sure...
aku: hehe

dy: bek buat biohazard..buat mutan skali ke..

aku: perghhh
aku: biohazard bahaya kot....
aku: hoho

dy: xbahaya pnye lah

aku: hehe
aku: bahaya r gak...
aku: men ngan chemical2 bahaya...
aku: huhu

dy: gne la sarung tngn....

aku: huhu
aku: ko xde klas ape esok??
aku: farhana da lme tdo....
aku: hehe
aku: walaupun esok ktorg xde klas...
aku: hehe

dy: ade pg sok kul 9\

aku: awat xtdo lg???

dy: nk tdo la ni...chat sambil baring jer ni ha..
dy: huhuhu

aku: ceh sempt lg.....
aku: haha

dy: mmg dari td posisi cmni la...
dy: huhuhu

aku: hehe
aku: da r p r tdo....
aku: btw,thanx
aku: hehe

dy: nk tdo la ni..nk tngok kebun jap..

aku: x abes2 berkebun lg ke????
aku: haha
aku: maju da?

dy: tnok je lah..
dy: tngok**
dy: sok baru bebuah sume..
dy: huhu
dy: ikan je ygkne bg mkn slalu

aku: ikan mmg r kne jge....
aku: nti mati....
aku: hehe
aku: ayam itik lembu kambing xde?
aku: huhu

dy: 2 sume ade da kt kebun..

aku: owh...
aku: aktif gak mu ni berkebun ek...
aku: huhu
aku: pasni bley r bkak kebun yg btul...
aku: kan b4 30 da berjaya....

dy: biasa la..

asfar_2168: hehe

dy: nk capai matlamat kaya sebelum umo 30 la ktekn..
dy: hahahaha

aku: poyo giler kot....
aku: haha

dy: poyo 2 la best..
dy: da r,,,
dy: melalut lama2 kg xtdo gak r..
dy: nitee

aku: haha
aku: nite2....
aku: thanx api....

dy: ye sme2 logam

-------------------------------------------------------------------------------

tah betul ke x org tu tafsir bday aku....
tp aku melayan je r... kang aku x layan dy ym dikatenye aku sombong... haha
n ni totally same ngan ape yg kami borak sekejap td...
aku cuma copy n paste je.... mmg btul2 xde kje.... daa nite~


-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------