~anda mau follow?? thanks yaa~~

Tuesday, June 23, 2009

kelahiran Hikayat Kisah Sang Puteri

Alkisah... bermulanya kewujudan Kisah Sang Puteri dlm dunia blog ni pabila Sang Puteri tidak sanggup lagi menahan rasa kebuhsanan selama 2 bulan menetap di teratak kediamannya tanpa membuat sebarang aktiviti yang berfaedah... Arakian (aiceh, da mcm nk wat esei bm la plak) wujudlah imaginasi Sang Puteri... Dengan ini bermulanya pengembaraanku dalam dunia blog...

Tapi sebenarnya aku ni menempah nahas sebab sebenarnya aku ni agak malas nak mencoret kisah panjang2 ni. Tanpa disangka2 kelahiran Kisah Sang Puteri ni sedikit sebanyak melancarkan pengaliran darah ke otak di atas sebab aku menerima tkanan utk berfikir secara rasional untuk mencaru material2 yang sesuai utk tontonan ramai utk diselitkan dalam blogku ini...... Sekian

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------