~anda mau follow?? thanks yaa~~

Tuesday, June 23, 2009

diari sang puteri

Disebabkan aku da xde idea nak tulis ape2, so ni aku cite sket r drpd diari sang puteri...


19mei2009
ish, kenapela skang ni aku tempah malang... pda awalnye aku mmg sesaje nak masuk dalam hidup dy sebab aku dahpun mengenalinya sebelum ni... tp ape yg aku xsangka perangai dy.. smpaikan ada 1 jwpn yg dy bg kat aku btul2 wat aku tersentap... betul ke skang ni llaki hanya mementingkan nafsu ble bersama pempuan.. betapa rosaknye dunia skang... pd awlnye aku bley r layan kehendak dy.. tp ble da lme2 sape yg tahan.. dy cari aku bley time dy nak sume 2.. bknnye dy cari aku sbgai kwn dy o kekasihnya seperti yg dy ckp biar dy jd pengganti ex aku...dan aku akan pastikan aku xkan terjatuh hati dgn kata2 dy... harap manis dimulut je tp kt dlm hati dy cume nakkan benda yg amat berharga dlm diri aku, brg yg amat aku jaga selama ini... dgn kehadiran dy dlm hidup aku menambahkan lg rase tak percaya pada llaki... berkasih ngan pempuan bukan utk hatinya tp demi 1 benda yg amat berharga pd pempuan.. dgn ini juga aku berserah pd takdir mengenai jodoh aku... aku bkannye mencari yg perfect utk aku ttapi sekadar memahami aku ngan menerima ku seadanya... dan skang ni aku tau sume ciri2 2 x ada dan x akan ada pada seorang llaki yg memanggil aku sayang.... dgn dunia yg semakin merosakkan diri ini aku berharap agar sehingga aku diijab kabulkan, diri aku masih suci dan aku akan pastikan diri aku ini hanya utk seorang llaki yg bakal menjadi teman hidup aku utk selamenya.... dan yg pling penting aku akan pastikan gelaran sayang yg dy gelar aku selame ini hanya pemanis mulut semata2 agar aku sentiasa mendampinginya... huh,jantan murahan........

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------