~anda mau follow?? thanks yaa~~

Saturday, May 30, 2009

USM!!! aku akan datang!!!!

finally aku dapat gak tawaran untuk ke USM... dalam course farmasi.. course yang aku nak sgt2..... tapi penang tu jauh.... utara ngan selatan, jauh 2... mesti pasni aku da jarang blek... huhu.. sdey 2.... tapi takpe, demi aku nak belajar aku sanggup berjauhan.... hehehehe...

PROGRAM PENGAJIAN : IJAZAH SARJANA MUDA FARMASI#
TEMPOH PENGAJIAN : 4 TAHUN
TARIKH LAPOR DIRI : 27 JUN 2009
TEMPAT : KAMPUS INDUK,PULAU PINANG


haaa.. ni butiran aku nak gi sane... lbey kurang dalam 3 mgu utk aku wat persediaan... aku rase yang len 2 aku rase aku da ready cume aku kna belajar blek... 2 yang aku rase aku tak ready lg.... huhu... nak kena belajar nak kna g klas lg... jmpe org baru lg... yg aku sdey aku nyer besfren dpt gak cme dy dapat kat kelantan... aku lak kat penang.. jauh la gak... xley r aku nak wat perangai gila2 aku...hehehe...

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------