~anda mau follow?? thanks yaa~~

Saturday, May 9, 2009

interview......



mle2 aku sdey ble kwn aku tnye aku dpt ke tak interview kat USM, sbb mse 2 aku xdpt twrn lg... pas2 lepas 2 3 ari after that aku dpt msej yg sme yg mengatakan aku kna gi interview dlm course farmasi... course yg amat aku nk sgt2..... tp ble da dpt tau aku pn dpt, aku gembira sgt2.. dgn perginya aku ke interview 2 mknenye aku masih ade harapan nk dapat masuk sne... skang ni aku cme kne doa smoga aku dpt wat interview 2 ngan baik dan diterima masuk USM....huhuhu... interview aku 2 pd 12 mei 2009, iaitu ari slase, jam 8 pg... hopefully aku berjaya...


No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------