~anda mau follow?? thanks yaa~~

Thursday, November 6, 2008

Mimpi seram...

Mlm td aku mimpi sesuatu yg menyeramkan...dah banyak kali aku mimpi benda yg sama...aku kat satu tempat yang sunyi dan dikejar oleh seseorang yg xdikenali...walaupu ada kwn2 aku tp diakhirnya aku melarikan diri seorg diri...setiap kali aku terjaga dari tidur aku merasakan mimpi 2 real..dan aku sendiri merasai kepenatannya..1st time aku mimpi aku anggap ianya mainan tido..tp bila terlalu kerap buat aku rasa pelik ngan mimpi 2..aku pernah bercerita dgn kwn aku n dy ckp mybe aku pernah mglami situasi mcm 2..tp setahu aku xpernah plak aku mgalami situasi mcm 2...kdg2 mimpi 2 terjadi kt tempat yg aku familiar...tmpat yg biasa aku pergi...aku sendiri pelik ngan apa yg aku mimpi...tp untuk tenangkan hati aku,aku selalu pikir 2 sume mainan tido..nothing 2 be worried...

No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------