~anda mau follow?? thanks yaa~~

Friday, May 20, 2011

terpikat dengan si bujang 3...



eh,header MAMA KEMBAR 3?
kenapa aku letak pic ni dalam entry aku kali ni ye?
ermm... sebenarnya aku nak ajak kalian semua singgah kat blog 
sebab apa?
sebab aku sendiri da tertarik hati dengan 3 anak bujang mama ni..
faris, fahmi n fauzi..
serius aku nak cakap, walaupun aku da lama follow blog mama ni, tapi aku still tak dapat nak bezakan yang mana satu fahmi, faris n fauzi.
dekat mata aku tiga2 dak comel tu semuanya sebijik.
kalau tak percaya cuba tengok gambar bawah ni. 
serupa kan?


*pic dari blog mama*


sebenarnya baru sekeap tadi aku bukak blog kononnya untuk menjengah blog2 yang menarik hati aku..
tapi bila klik dashboard, aku ternampak, 

Video Si Kembar Mengamuk..

terus aku klik..
korang nak tau apa isi video tu?
jom2 kita sama2 klik SINI untuk tengok keletah si kembar 3 ni...
aku gerenti korang akan terpikat dengan keletah budak 3 orang ni.





jom ramai2 bukak blog MAMA KEMBAR 3 ni...
bukan senang aku nak promote blog orang ni. 
maybe blog mama ni blog yang pertama kot... 


No comments:

Post a Comment

saya tulis anda komen..

Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila kamu berdoa, janganlah berkata: Ya Allah, ampunilah aku jika Engkau kehendaki. Tetapi hendaklah dia serahkan permohonannya dengan senang hati, kerana Allah tidak pernah segan untuk memberikan sesuatu kepadanya.
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a

--------------------entry yang belum berkarat------------------------